Pinterest

onsdag, desember 27, 2006

Var hun ikke fin...



her er lille Marthe i jakke og lue som jeg har strikket. Hun "overtalte" meg i min brors bryllup.. det hele startet med spørsmål om jeg hadde noen skikkelig gode varme ullsokker til henne. Jeg ble bare helt satt ut av henne så jeg spurte henne om hun skulle ha jakke og lue også?? Ja jeg tror nok at hun overtalte meg. (helt sikkert!!)Mora sto bak meg og klappet i hendene og ropte: Ja ja... (tror hun ble glad jeg)

This is little Marthe. I was asked if I had some real warm wool-socks for her. So she "pursueded" me to give her this set too. Her mother stood behind me clapped her hands and yelled:yes, yes.. I think she got happy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelig sett du har laget, skjønner godt at du smeltet for denne klumpen!
Godt Nytt År!!