Pinterest

fredag, september 28, 2007

Clessidra.. modifisert av meg.






Har tyvlånt mønstret av Clessidra. Syns ikke noe om at kablene skal ligge bak på leggen så jeg snudde det om. Jeg har heller ikke strikket perlestrikk under sålen. Og når jeg snudde på kablene, så måtte jeg også lage ny tåavsluttning. Ble kjempefornøyd med resultatet... Blir nok brukt her ja :)) Hmm.. se nu bort fra knærne som henger utfor kanten da..
I`ve lent the pattern of Clessidra. But I didn`t like that the cables were on the back of the leg, so I turned it in front. I didn`t make seedstitch under the feet either. And when the cables turned I had to make a new toe as well. I vas very satisfied with the outcom, and they are soon to be used :)) Hmm and don`t look at the knees hanging over the edge..

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempe-flotte sokker !! :-)