Pinterest

tirsdag, september 25, 2007

Jeg har blitt tagget

Hekledilla har tagget meg.
Bloggen hennes finner du her: http://hekledillas-diller.blogspot.com/ .
Reglene er som følger:
1. Link til den som har tagget deg.
2. Fortell 7 sannheter om deg selv, litt forskjellig og litt rart.
3. Tagg 7 andre bloggere i slutten av blogginnlegget.
4. Legg en melding i bloggene om at de er tagget.

Her er er 7 sannheter om meg selv:

1: Jeg elsker å sitte oppe midt på natta med stearinlys og en god film, og selvfølgelig ett håndarbeid i armskroken..
2. Jeg er totalt hobbygal, må ha ørten prosjekter på gang (mesteparten blir ferdig også). Men det blir ikke mindre garn i garnkurvene mine, de vokser. Tror at det er der hybelkaninene formerer seg.
3: Jeg er impulsiv, dra på tur med kun tannbørsten i lomma..
4: Jeg er helt hekta på Sims 2 (dataspill, kaller det for Barbie på boks) Håper at det snart kommer online.
5: Jeg har hatt huset mitt som oppussingsprosjekt siden det ble kjøpt for 16 år siden, og blir aldri ferdig. Det er stadig nye ting jeg vil gjøre med det som f.eks. skifte farge på et rom eller bytte ut mesteparten av innventaret. Det er stadig noen lister etc som mangler både her og der..
6: Jeg har skravledilla og livlig fantasi, noen kaller det for prategangsperre og det er enormt mye rare ting som rauser ut av min munn. Må innrømme at telefonen er noe av det beste som er oppfunnet..
7: Jeg har enormt høydeskrekk, men det forteller jeg ikke til noen ... hysj..

De som jeg vil tagge er: Kate, Strikkepia, Ajende, Angelita, HildeGV, Frøken fryd, Elisabeths verden

Ingen kommentarer: