Pinterest

søndag, september 07, 2008

Stol pledd.






















Hi-hi... Marianne er du kommet langt på ditt pledd?? Jeg er ferdig med begge to jeg ;))

Gleder meg til å se det du lager, for du hadde så fine farger på ditt..

Jeg lagde disse pleddene for å få fargene i stua mi til å stemme, jeg er bare såååå forelsket i turkis... mumle ...mumle..hmrff... men etter denne sommeren så blir jeg vel ikke å bruke turkis igjen. Våren den var helt nydelig helt inntil jeg hengte opp turkise gardiner, satte opp turkis pynt etc. Da begynte det å regne og det har holdt hele jævla sommeren. Nå har jeg skiftet farge inne i stua til brunt og orange, og tenk været skiftet!!!

Hi-hi Marianne how far have you done yours?? I`M finished with both of them ;))

I`m looking forward to see yours, because you had so beautiful colours on yours.

I made theese two blankets, just to get the colours right in my lounge, I`m just soooooo in love with turquise...mumble...mumble..hrmmmf... but I suppose after this summer I`m not gonna use the colour again. The spring was lovely until I hung up my turquise curtains, put up som decorations in the same colour. And then it started to rain, and it has been holding on, the hole fucking summer. Now I have changed colours into brown and orange in my lounge, imagine the weather changed to the better!!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Så flotte pledd du har heklet!
Jeg forstår deg veldig godt ang. sommeren vi har hatt(eller mangel på sommer....)
Vi har hatt det sånn her i Alta og... :(