Pinterest

torsdag, januar 15, 2009

WARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ADVARSEL:La aldri barna flytte hjemmefra. Slik ser det ut hjemme hos meg. Og jeg som var såååå påpasselig mens min sønn bodde hjemme, gikk etter han som en hauk og maste på han om å plukke opp, og rydde etter seg... sukk.. Men nå flyter det over av uvaskede kopper, mat som jeg har glemt å rydde bort, etc.... Ja han skulle jo bare visst at mora ikke er perfekt, og jeg håper også at han ikke leser dette i bloggen min :)). He-he.. men alt har sin forklaring: Jeg har hatt det veldig hektisk både privat og på jobb. Så alt jeg har gjort hjemme fra søndag og til nå torsdag. har vært å spise i full fart, samt å sove..
WARNING: Don`t you ever let the children move away from home. This is how it looks at my kitchen today. And while my son lived at home, I was always nagging at him for to pick up stuff and to keep it clean....sigh... But now the dishes are flowing over, and there`s food that I have forgotten to put away..etc... He should have known that his mother is not perfect, and I hope he`s not reading my blog :)) he-he.. but I can explain this: I have been very busy both at my private time, and at work. So all I have done from sunday and till now Thursday at home is eat and sleep.

Ingen kommentarer: