Pinterest

mandag, juni 15, 2009

Jeg har blitt tagget

Jeg har fått ei utfordring fra Stubbetufsa: http://stubbetufsa.blogspot.com
Og her er den:
* Hva er du opptatt av for tiden?
Hytteprosjekt, den skal være ferdig utvendig før høsten kommer..men jobben har desverre tatt så mye tid at jeg ikke kommer meg noen vei. Skulle hatt noen ekstra fridager gitt :))
* Hva har du på deg i dag?
Dongeri og t-skjorte, helt vanlig bunadsbekledning for meg...
* Hva skal du spise til middag?
Ingenting, kanskje lage meg noe kveldsgodt :))
* Hva hører du på akkurat nå?
Sønnen min som spiller gitar inne på rommet så det ljomer i veggene... og jeg må si at han er flink
* Hvordan er ditt favorittvær?
Sol sol og atter sol... noe som vi ikke har kunnet skryte av dette året..
* Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
BLI FERDIG MED HYTTA.... Slik at jeg kan dra innover dit å strikke,spinne, sy ol. slappe av med litt vin og ha det bare riktig så koselig med venner..
* Hva synes du om den personen som tagget deg?
Hun har ca 1000 jern i ilden, og ikke om jeg prøvde har jeg noensinne klart å holde tritt med henne :))
* Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor
som helst i verden - hvor skulle det ha vært?
Hellas: det er så vennlige mennesker der, og de har SOL SOL OG MERE SOL..
* Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?
Mange dager med masse fri...Og ei palla med pils... med andre ord ferie :))
* Hva vil du gjerne bli kvitt?
Alt rasket som har hopet seg opp på loftet, og som jeg gjerne skulle hatt inn på dynga.
* Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen,hvor ville du dratt?
Uansett hvor, bare det er sol!!!!!!!!! Har jeg nevnt sol noen ganger nå?? Jeg er helt hekta på å ha det varmt og godt rundt meg. Blir bare værsyk når jeg ser ut av vinduet: tåke og regn...ingenting som gjør meg mer nedfor..sukk
* Hvilket språk ville du lære?
Høyfjells Tibetansk engelsk :)) nei, jeg vet egentlig ikke... jeg klarer meg godt med de språkene som jeg kan..
* Hva ser du etter i en venn?
At den vennen gir meg støtte og kan si i fra hvis det er noe som irriterer... det er det nemlig ikke alle som kan!!!
* Hvem ville du gjerne møte?
Min stoooore kjærlighet ;)
* Hva slags musikk liker du?
Blues-rock, hard rock, blues og alt midt i mellom, ballader fengende rytmer av alle slag. Jeg er altetende på musikk egentlig
* Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
æhumm... vet ikke om jeg tør å fortelle det: en svart bomullsgenser.. dvs. en gang var den svart, men i løpet av alle årene som er gått så er den blitt mistenkelig grå.. å nei jeg kaster den ikke enda.. hi-hi.. den varer enda noen år til.

* Har du noen favorittmodeller?
Har kunnet hatt mange, hvis jeg var av den helt slanke typen... men det er jo en drøm..
* Hvis du hadde hatt 1000 kr nå,hva ville du brukt det på?
Ingenting, har ikke noe behov for å bruke penger akkurat for øyeblikket, men bare vent til det er salg hi-hi..
* Beskriv stilen din.
Hus: Et hvitt og deilig sørlandshus
hobbybøker: garn garn og atter garn....
Klær: Det første og beste som dukker opp i skapet ville jeg mene...
* Hva var det siste motebladet du leste?
moteblad!!!! Hørte jeg Norsk ukeblad, Allers eller noe som har med håndarbeid og horoskop å gjøre????
* Den siste cd-en du kjøpte?
3 på engang på fredag: henning Kvitnes, Deep Purple og Eric Clapton
* Hva hørte du da du ble tagget?
Ingenting stilt som i graven, jeg og lille pusen min Gizmo var alene hjemme. Jeg på data og hun sov
* Hva vil du akkurat nå?
Begynner å tenke på om det går film på TV snart, må gjøre noe håndarbeid..

Jeg vil gi denne utfordringen videre til: http://hekledillas-diller.blogspot.com/ og til http://fruenh.blogspot.com/

1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

Artig å lese! Og du var da snill med meg! Jeg gjør da ikke så mye!
Ville du ha den lille grisen? I glasset...