Pinterest

tirsdag, desember 22, 2009

Julemarked på Gjenreisningsmuset 2009





Julemarked i år på Gjenreisningsmuseet. Her er mamma og søskenbarnet mitt: Erna. Erna e "djævelsk" flink å quilte, se det nydelige bildet som jeg kjøpe av henne: julekrybba. Jeg har aldri sett noen som har laget så fine bilder før.
This years Christmas marked at Gjenreisningsmuseet. It is my mum and my cousin Erna posing :). Erna is a racer to make quilted pictures, look at the photo of Jesus, Maria and Joseph. This one is hanging at my wall right now. I just love it :))) Merry christmas to you all folks. Hope you`ll have a peaceful holiday.

3 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Å, har du gått på skole også?!!
Flinke jenta! Da skjønner jeg at du har vært opptatt!
Men jeg har nå klart å miste de siste innleggene dine, ser jeg! Snodig, jeg har deg jo på lista mi.
Mor di og du er temmelig like, syns jeg, etter det bildet å dømme!
Ha ei riktig fin jul, Gerd, ei jul hvor du får gjort det du har lyst til!
Klem fra Kvænangen!

Stubbetufsa sa...

Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år, med mye energi og nysgjerrighet!
Klem!

Birgitta sa...

Önskar dej god fortsättning på det nya året. Vad fina saker du stickar.
Kram Birgitta