Pinterest

mandag, februar 08, 2010




Jeg har fått en award fra Mathildes rokk

Tusen takk til deg :)


Det følger en utfordring med awarden

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden.

7 interessante fakta om meg selv, ikke lett, men jeg kaster meg ut i det:

1. Har ett garnlager som jeg fortvilt prøver å krympe, men det blir bare større:) Mon tro hvorfor?
2. Har bestandig 4-5 prosjekter på gang, som jeg kan bytte i mellom.
3. Andre ser etter klesbutikker ute på reise, jeg peiler inn garnbutikkene
4. Elsker katter, det er de skjønneste og mest selvstendige dyrene jeg vet av.
5. Er glad i mitt eget selskap :))Som man roper i skogen får man svar...hi-hi..
6. Snar til å kjede meg hvis jeg ikke har ett håndarbeid i nærheten.
7. Skal slute å røyke

Sender utfordringen videre til følgende personer:
Stubbetufsa
Mariannes håndarbeid
Kates koselige blogg
Den lille stuen
Min lille verden
Fin i formen
maj sin blogg

2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Tusen takk, Gerd!
Det føles godt å få en utmerkelse fra deg! Takk skal du ha!

Aid sa...

Hei Gerd! Bruker du Ravelry mye? Jeg har såvidt vært innom... med bloggen går det litt i "bølger", det kan gå lang tid mellom hver gang :) Så masse flott du har strikket. Likte katten din også, skulle gjerne hatt en selv, men har en hund som er vill etter katter (ikke på en god måte), så det blir med tanken... Fortsatt god helg til deg!