Pinterest

fredag, februar 21, 2014

Ett lite uhell som er blitt rettet opp...

Grøsses... oppklipp av genser fordi den ble for kort. Må strikke på noen centimeter.... tror jeg har brukt ett svenskt målband når jeg strikket bolen.. eller så har jeg vært på en annen planet når jeg målte lengda på bolen. Men det gikk bra :)
Oh...my... Knitted this one too short,cutting off the sweather and knitting on some centimetres... I belive I have used a measure tool which misses some cm, or I have been on another planet while measuring the lenght.
But it went well :)

                                          Kuttet av genseren.Cutting off.
 
Ferdig å strikke og sydd fast. Finished knitting, and sewed on.
Ikke dampet, ikke strekt.  Not steamed, and not stretced.
 
Brukbart, vil gå seg til etter bruk. Her er den dampet. Usefull... will be better after it has  been worn some times.
 Foran. Front.
 Rygg, her var jeg kjempeheldig...ses nesten ikke. Back. I was lucy, almost invisible.
 Nærmere bilde av sammensying rygg. Closer pic of the sewing of the back.
Ferdig, og lengere. Mangler knapper på ermbråten. :) Finished, and longer. Still missing buttons at the armwrists :)

Ingen kommentarer: