Pinterest

mandag, mai 07, 2018

Sponset av Hobbi

Da var det dags for siste innlegg. Jakka er strikket ferdig, og jeg er kjempefornøyd. 
Her har jeg plukket opp masker til lommene. Jeg valgte å ha de innenfor. Opprinnelig skulle det strikkes ekstra lommer som til slutt skulle sys på.

Ferdig med lommeposene, og klar til å sys fast. Hi-hi... man bruker det man har for hånden. Her har jeg festet lommene med strikekpinner slik at jeg ikke får de skjeve, og at de trekker seg.
 Klar, ferdig sy.

Sånn ble jakka til slutt. Mangler bare knapper så er den i bruk.
Å så er det jeg som aldri klarer å følge ett mønster til punkt og prikke. Heklet en blondekant nederst. Har pittelitt garn til overs, og lurer på om jeg også skal hekle lommeklaffer. Det er jo ferdige knapphull, og det gjør at lommene ikke siger ved bruk. Tror nok at jeg blir å gjøre det, for jeg hater å kaste garn.
Nå¨gjenstår det kun å sette i knapper, så er den helt ferdig.
Tusen takk til dere på Hobbii som har sponset meg med garn. Jeg har hatt mange flotte stunder på denne ferden. 


Ingen kommentarer: