Pinterest

mandag, desember 18, 2006

Julegave..
















Varen tur nede i byen. Vi bruker av og til å ha noen russere som selger smykker på stands.
De har såååå mye fint, jeg var ganske våt i øynene etter at jeg bare hadde ønsket meg alt. Men jeg falt helt pladask for disse to halskjedene. Måtte jo kjøpe julegave til meg selv da. Og siden de ikke var pakket inn, så måtte jeg jo bare ta i bruk en av dem. (største). Hmm .. kanskje jeg skal pakke inn den andre og legge under treet med hilsen til meg selv om god jul??
I was downtown. We have sometimes russians whom sells juwellery. And there`s so much nice and beautiful. After a while I had tears in my eyes, I wanted it all. But I bought these two necklaces. I had to buy a christmas gift for my self. And since they were unpacked, I`ve taken one of them in use (biggest). Maybe the other one goes under the christmas tree, with greetings to my self??

Ingen kommentarer: