Pinterest

torsdag, mars 03, 2011

Quilte/ stitchery maskin




Nu er det gledings i heimen.... var i Tromsø på Bonus AS i august 2010 og så på denne maskinen.... hadde sååååå lyst på den..... men .... så var det prisen..... har tenkt mye og masse på den etterpå. Virkelig gått rundt å irritert meg over at jeg ikke hadde denne maskinen... Han som har butikken bruker å dra rundt i Finnmark på salgsrunder... plutselig var han på torget her i Hammerfest...småfotan mine bare traska bort til bilen hans.... og dermed var det gjort... nu blir det masse prøving og testing av denne utover... Har masse bilda i hodet om ting jeg må lage....
Saw this quilting machine in august 2010 during my trip to Tromsø. I really wanted to buy it, but I thought it was expencive....But I couldn`t forget the sewing machine. And last week The owner of the shop Bonus AS was here in hammerfest, selling sewing machines and other stuff.... I saw his van standing at the marked, and I went straight down to him... and voila... it is now mine, mine and just mine :)

Ingen kommentarer: